מספר טלפון של Restart Therapy שיקום פרטי בבית הלקוח

קלינאית תקשורת פרטית באר שבע

קלינאית תקשורת למבוגרים עוסקת בלקויות כמו בעיות בהגייה ובדיבור, בעיות בליעה, בעיות בקול כמו היחלשות הקול ועוד. כל הלקויות האלו פוגעות ביכולת האדם הלוקה בהן לתקשר עם הסביבה באופן תקין וראוי. בדרך כלל, לקויות אלו נגרמות ממקרים כמו אירוע מוחי, ניתוח ראש, גידול מוחי, מחלות נוירולוגיות כמו פרקינסון, טרשת נפוצה, דמנציה ועוד. קלינאית תקשורת תסייע לאדם לרכוש מחדש מיומנויות שצבר במהלך חייו בתחום התקשורת, על מנת שיוכל להתנהל, לתפקד ולתקשר באופן מיטבי ותקין.

קלינאית תקשורת פרטית באר שבע - Restart Therapy, שיקום פרטי בבית הלקוח

תהליך אבחון בבית המטופל

צוות Restart Therapy, מערך השיקום למבוגרים הפועל בפריסה ארצית, מאמין, ששיקום בסביבה הטבעית הוא היעיל ביותר. לכן אנו מציעים את מגוון הטיפולים שלנו בהגעה עד בית הלקוח, על מנת שהוא יטופל בסביבה בה הוא מרגיש הכי בנוח. לאחר יצירת הקשר עימנו והתאמה של קלינאית תקשורת אידיאלית ללקוח האינדיבידואלי, קלינאית התקשורת תגיע לבית המטופל ותבצע אבחון מקיף, על מנת להעריך את המצב לפני תחילת סדרת הטיפולים. האבחון כולל תצפית ובדיקה קלינית. לעיתים נדרשות בדיקות נוספות, מחוץ למסגרת הטיפול של קלינאית התקשורת, אשר היא תפנה את המטופל אליהן.

סדרת טיפולי קלינאית תקשורת

לאחר האבחון, הקלינאית תקשורת בונה יחד עם המטופל ומשפחתו תוכנית טיפול המתכתבת עם ממצאי האבחון והרצונות והצרכים של המטופל. התוכנית כוללת הצבת יעדים קטנים וברי השגה. לאחר מכן, קלינאית התקשורת תלמד את המטופל סדרה של תרגילים ותתאים לו תפריט מזון ושתייה שמתאים ללקויות מהן הוא סובל. משך כל טיפול הוא 45 דקות וחשוב לתרגל יחד עם בני המשפחה את התרגילים בין טיפול לטיפול.

טיפולים בפריסה ארצית

אנו בRestart Therapy מאמינים כי לכל אדם הזקוק לכך, מגיע לעבור תהליך טיפול ושיקום בתנאים הטובים ביותר. לכן אנו מציעים את מגוון הטיפולים שלנו – קלינאית תקשורת למבוגרים, פיזיותרפיה שיקומית, שיקום גריאטרי, שיקום אורטופדי, ריפוי בעיסוק למבוגרים ודיאטנית קלינית – במגוון רחב של אזורים בארץ – במרכז הארץ, בשרון, בשפלה, בצפון הארץ, בדרום הארץ, בירושלים  והסביבה ושלל ערים בארץ.

גרים בבאר שבע והסביבה? גם אליכם אנחנו מגיעים עד הבית למגוון טיפולים!  התקשרו אלינו עוד היום על מנת לקבוע שיחת ייעוץ עם מטפל מוסמך מקצועי ומנוסה, עם יחס חם ואישי לכל לקוח ולקוח. אנחנו שואפים לעזור לכל מי שזקוק לנו ומאמינים שבכל שלב ניתן להשתקם ולשפר את איכות החיים של כל אדם. אנחנו זמינים לכם בכל עת במספר הטלפון 077-9966400 .
דילוג לתוכן